Ηλεκτρονικος Κοσμος και Ασφαλιση

Feb 28, 2020 | BUSINESS & ENTERPRISE, D&O LIABILITY INSURANCE, General, LIABILITY INSURANCE, PERSONAL & FAMILY, Small Business Insurance

Share this article

Η εισχώρηση της τεχνολογικής ανάπτυξης στον ασφαλιστικό τομέα, έχει προκαλέσει αντιπαραθέσεις στην ασφαλιστική κοινότητα. Ο λόγος φαίνεται να είναι  η πολυπλοκότητα της ασφαλιστικής αγοράς η οποία απαιτεί συγκεκριμένους χειρισμούς και άριστη πληροφόρηση από τους παρόχους ασφαλιστικών προϊόντων προς τους καταναλωτές.

Σίγουρα, για έναν καταναλωτή η ηλεκτρονική σύναψη ασφαλειών, είναι ένας πειρασμός που εξοικονομεί χρόνο και χρήμα. Οι ασφαλιστικές εταιρείες, οι τραπεζικοί και άλλοι φορείς που συνδέονται με τις ασφάλειες, αντιλαμβάνονται τη πρόκληση που φέρει η τεχνολογία για τον πελάτη και χρησιμοποιούν τη διαφήμιση ως ανταγωνιστικό όπλο. Η διαφήμιση, πολλές φορές λειτουργεί παραπλανητικά προωθώντας ασφαλιστικά προϊόντα με ελλιπείς πληροφορίες και μειωμένες καλύψεις, σε χαμηλότερες τιμές.

Παράλληλα, οι εταιρείες που χρησιμοποιούν μεμονωμένα την απρόσωπη διαδικτυακή ασφάλιση, παρουσιάζουν κενά τόσο στην ενημέρωση που δίνουν στον αγοραστή όσο και στις καλύψεις που παρέχουν.

Τέτοιου είδους οργανισμοί και εταιρείες θεωρούν ότι η τεχνολογία είναι άμεσα συνδεδεμένη με την απομάκρυνση του επαγγελματία ασφαλιστή, ο οποίος, από τη γένεση της ασφαλιστικής βιομηχανίας, είναι το άτομο το οποίο έχει άμεση επαφή και επικοινωνία με τον πελάτη. Αποτελεί τη χρυσή τομή μεταξύ της αγοράς και του καταναλωτή.

Η ασφαλιστική αγορά διαθέτει ένα μεγάλο αριθμό ασφαλιστικών προϊόντων, που συχνά – χωρίς εξειδικευμένη επεξήγηση – οδηγεί το καταναλωτή σε λανθασμένες επιλογές. Ο κάθε πελάτης έχει διαφορετικές ανάγκες και ένας επαγγελματίας διαμεσολαβητής είναι σε θέση να αναγνωρίσει ποιες θα ήταν οι καταλληλότερες καλύψεις βάσει του προϋπολογισμού του ατόμου που εξυπηρετεί. Οι τροποποιήσεις και η διαδικασία υποβολής απαιτήσεων έχουν επίσης κάποιες ιδιαιτερότητες και χρήζουν ειδικού χειρισμού, άρα είναι καλύτερο να γίνονται κάτω από τις κατευθυντήριες γραμμές ενός έμπιστου ασφαλιστικού συμβούλου. 

Τα πρόσφατα γεγονότα της Πανδημίας του Κορωνοιού COVID-19, και η διεκπεραίωση επαγγελματικών και προσωπικών εργασιών από το σπίτι, έχουν αναδείξει τη σημαντικότητα του διαδικτύου. Πολλοί εκπρόσωποι του ασφαλιστικού επαγγέλματος που ήταν ενάντια των ηλεκτρονικών ασφαλιστικών λειτουργιών, έχουν αναγκαστεί να συνεργαστούν με τον «εχθρό» τους, που ονομάζεται τεχνολογία.

Εν κατακλείδι, φτάνουμε στο συμπέρασμα ότι η μέση λύση είναι η σοφότερη. Δε θα μπορούσε να απουσιάζει από την ασφαλιστική αγορά ένας επαγγελματίας διαμεσολαβητής και από την άλλη η τεχνολογική εξέλιξη δε θα μπορούσε να αποκλειστεί.

Μέσω του υπολογιστή και των έξυπνων συσκευών, είναι εφικτός ο έλεγχος της κατάστασης του ασφαλιστικού μας συμβολαίου, του ασφαλίστρου και η άμεση επικοινωνία με τον ασφαλιστικό μας σύμβουλο. Επισκεφτείτε τη δική μας σελίδα και εξερευνήστε μέχρι που μπορούν να φτάσουν οι διαδικτυακές σας δυνατότητες: https://www.insurancecy.com/whoweare/

RECENT NEWS & INSIGHTS